تأكيد بيانات الحساب البنكي

Mohamed_KhaledMohamed_Khaled Member Posts: 14 ✭✭
السلام عليكم

أولا انا بعتت مشكلتي لمركز الدعم من 4 ايام و لم يتم الرد عليها حتي الان و المشكلة كالآتي

يوم 21-8 ضفت بيانات حسابي البنكي في حسابي علي بايونير، بعدها بساعة وصلتلي رسالة تأكيد ان تم قبول بيانات الحساب و كان محتواها "لقد تمت الموافقة على حسابك البنكي المنتهي بالأرقام 0***. ويمكنك الآن سحب المال من حسابك لدى Payoneer مباشرة إلى حسابك البنكي."

بعدها بساعة وصلتلي رسالة محتواها "لقد قدمت للتو تفاصيل لحساب مصرفي ليس باسمك. نطلب معلومات إضافية بشأن مالك الحساب المصرفي لحماية حسابك في Payoneer وضمان معالجة سلسة في المستقبل.
لمنع أي تأخيرات في المستقبل، برجاء إكمال هذا النموذج القصير"

و فعلا ارسلت النموذج و من ساعتها مفيش اي رسالة وصلتلي من الدعم

دلوقتي انا متأكد ان ده فعلا حسابي البنكي و معايا فلوس عايز احولها لبايونير و ابعتها لحسابي البنكي و مش عايز اعمل كده قبل ما يحصل تأكيد كامل علي بيانات الحساب عشان ميحصلش اي مشاكل او تأخير في التحويل.

ارجو الرد في أسرع وقت للأهمية

Best Answer

Answers

• شريف_Sharif_Payoneerشريف_Sharif_Payoneer Administrator Posts: 9,203 ✭✭✭✭✭✭✭

عزيزي العميل, بحسب السجلات فان حسابك لدينا مصادق علية و معد للايداع الى رصيد حسابك المصرفي المصادق علية الجديد و الذي باسمك.
    تستطيع الاستلام و الايداع بكل حرية ولكن الرجاء التاكد من اختيار الحساب المصرفي الصحيح حيث انه يوجد حساب مصرفي اخر ملغي.
    شكرا

مع تحيات شريف ابراهيم

• Mohamed_KhaledMohamed_Khaled Member Posts: 14 ✭✭
    فعلا كان في حساب قديم و لغيته .. يعني حاليا الحساب مفيش فيه أي مشاكل و اقدر احول منه لحسابي البنكي بدون أي تأخير ؟
    و لو فعلا مصادق عليه ايه سبب التأخير ان بايونير تبعت رسالة انه تم تأكيد بيانات الحساب ؟
    سؤال تاني و اسف علي الاطالة .. انا قدمت علي بطاقة بايونير بس لسه موصلتش .. و لما توصل مش هفعلها دلوقتي نظرا لأني هسحب الفلوس دايما بالحساب البنكي .. السؤال : هل لما احول فلوس علي حسابي في بايونير هيتم خصم ال 30% قيمة الاشتراك السنوي ولا مش هيخصموا قيمة الاشتراك غير لما افعل البطاقة الاول ؟
  • شريف_Sharif_Payoneerشريف_Sharif_Payoneer Administrator Posts: 9,203 ✭✭✭✭✭✭✭

عزيزي العميل, كما ذكرنا سلف, حسابك مصادق علية و تستطيع استلام ارباحك من خلاله و لربما يحدث بعض التاخير لايداع المال الى حسابك و ذلك للتحقق من مصادر الدغعات المديعة الى حسابك و فترة الانتظار بشكل عام 3-5 ايام عمل.
    وما يخص البطاقة, فور تحصلك على دفعة مالية او عند وصولك الى رصيد $30 الى حسابك فامكانية طلب البطاقة يكون متاح و تستطيع طلبها من خلال حسابك لدينا على الانترنت و يكون الشحن مجاني و لكن يرجي اخذ بعين الاعتبار انه يوجد رسوم سنوية تتقاضها الشركة عند تفعيل و استخدام البطاقة, الرجاء الاطلاع على صفحة الرسوم الموجودة الى حسابك لدينا على الانترنت وشكرا

مع تحيات شريف ابراهيم

> @Sharif_Payoneer قال:
    > وما يخص البطاقة, فور تحصلك على دفعة مالية او عند وصولك الى رصيد $30 الى حسابك فامكانية طلب البطاقة يكون متاح و تستطيع طلبها من خلال حسابك لدينا على الانترنت و يكون الشحن مجاني و لكن يرجي اخذ بعين الاعتبار انه يوجد رسوم سنوية تتقاضها الشركة عند تفعيل و استخدام البطاقة, الرجاء الاطلاع على صفحة الرسوم الموجودة الى حسابك لدينا على الانترنت وشكرا

انا فعلا طلبت البطاقة و تقدرتقول انها معايا لكن لسه مفعلتهاش .. سؤالي كان بخصوص هل لو حولت فلوس اكتر من 30$ لحسابي في بايونير "وانا لسه مفعلتش البطاقة" .. هل هيتم خصم الاشتراك االي قيمته 30$ تلقائيا ؟ ولا لازم اكون مفعل البطاقة الاول و بعدها يخصموا المبلغ من اول دفعة مالية توصل ؟
Sign In or Register to comment.