بخصوص بنك Federal Saving Bank

Live7obLive7ob مشاركات : 11Member ✭✭
لو سمحتم عايز اضيف بنك Community Federal Saving Bank

الي حسابي علشان اربطه بحسابي علي بايبال لان مش راضي يربط ب اي حساب تاني

التعليقات

• شريف_ابراهيمشريف_ابراهيم مشاركات : 3,122Administrator ✭✭✭✭✭✭✭

@Live7ob قال:
    لو سمحتم عايز اضيف بنك Community Federal Saving Bank

الي حسابي علشان اربطه بحسابي علي بايبال لان مش راضي يربط ب اي حساب تاني

اهلا وسهلا بك عزيزي , اعمل على ربط بطاقة ائتمانية مع حساب المحفظة المذكورة و من بعدها اربط خاصية خدمة السداد العالمية Global Payment Service وبهذة الطريقة تستطيع استقبال اموالك من المحفظة المذكورة و ان واجهة اي حادثة بعد الاقتراح , تواصل معنا وشكرا

مع تحيات شريف ابراهيم

• Live7obLive7ob مشاركات : 11Member ✭✭
    يا استاذي الفاضل الحساب بتاعي قديم جدا علي بايبال ومربوط بفيزا ساريه حتي الان ولكن عند الربط بخدمة Global Payment Service للاسف بايبال لا يقبل البنك المتاح لدي لذلك اطلب منكم اضافته الي حسابي حتي استطع الربط واصدقاء لي ربطوا حسابهم بهذه الطريقة وهذه هي الطريقة التي امامنا في مصر حاليا مرة اخري اخي ارجو منك اضافة Community Federal Saving Bank الي حسابي في بايونير يتبقي علي الاموال ايام قليله وتصل لي وانا لا اتحمل اي عطلة اخري وشكرا لك علي الرد

@Live7ob قال:
    يا استاذي الفاضل الحساب بتاعي قديم جدا علي بايبال ومربوط بفيزا ساريه حتي الان ولكن عند الربط بخدمة Global Payment Service للاسف بايبال لا يقبل البنك المتاح لدي لذلك اطلب منكم اضافته الي حسابي حتي استطع الربط واصدقاء لي ربطوا حسابهم بهذه الطريقة وهذه هي الطريقة التي امامنا في مصر حاليا مرة اخري اخي ارجو منك اضافة Community Federal Saving Bank الي حسابي في بايونير يتبقي علي الاموال ايام قليله وتصل لي وانا لا اتحمل اي عطلة اخري وشكرا لك علي الرد

اهلا وسهلا بك عزيزي العميل, قد تم التواصل مع حضرتكم الى بريدك الالكتروني برقم مرجعي 180502-008597 الرجاء الاطلاع وشكرا

مع تحيات شريف ابراهيم

ايوه تم التواصل ودي الرساله اللي جاتلي منكم نشكرك على التواصل معنا. يبدو ان بايبال قد قامت بتقييد امكانيتك لسحب الاموال الى حساب البايونير الخاص ورد غير مقنع با المرة وهو فقط لراجة البال لكم لو سمحت ارجو اضافة البنك المذكور الي حسابي حتي استطيع سحب اموالي من بايبال الي بايونير واغلب اصدقائي بيعملوا كده ولا علشان انا دخلت صريح علطول بدون لف ودوران
    وبعدين يا باشا لو بايبال قيدت حسابي لسحب الامول املك اكثر من حساب بايبال علي اجهزة مختلفه وكلهم مش بيقبلوا في بايبال غير لما بضيف البنك اللي قولته لحضرتك
    شغلي متعطل لو سمحت ولا هي دي ثقتنا في بايونير اخرتها تبقي كده ولا ايه ؟؟؟
    تم تعديل 2018/05/06

@Live7ob قال:
    شغلي متعطل لو سمحت ولا هي دي ثقتنا في بايونير اخرتها تبقي كده ولا ايه ؟؟؟

عزيزي اريد توضيح بسيط, قد تم اضافة حسابين بعملة الدولار الامريكي الى حساب بايونير واضافة حساب ثالث لم يفيد فى مثل هذة الحالة, لربما تستطيع الاستفادة من عملة اليورو لربما الحل هناك اوالتواصل مع المحفظة الالكترونية لمعالجة طلبم من طرفهم.
    شكرا لك

مع تحيات شريف ابراهيم

وما المشكلة في اضافة بنك Federal Saving Bank لو في مشكلة عندكم ان يبقي عندي 3 بنوك بعملة الدولار اوك احذف لي بنك
    Bank of America رغم انني لا اري مشكلة في اضافة 3 بنوك في حساب بايونير الخاص بي للانني املك حسابات اخري ولأصدقائي ولديهم 3 بنوك بعملة الدولار وطالما لما افعل اي شئ مخالف معكم طوال فترة وجودي فما المشكلة في اضافة البنك اتمني اضافته اخي وشكرا لك

@Live7ob قال:
    وما المشكلة في اضافة بنك Federal Saving Bank لو في مشكلة عندكم ان يبقي عندي 3 بنوك بعملة الدولار اوك احذف لي بنك

Bank of America رغم انني لا اري مشكلة في اضافة 3 بنوك في حساب بايونير الخاص بي للانني املك حسابات اخري ولأصدقائي ولديهم 3 بنوك بعملة الدولار وطالما لما افعل اي شئ مخالف معكم طوال فترة وجودي فما المشكلة في اضافة البنك اتمني اضافته اخي وشكرا لك

عزيزي لقد اوضحنا لك السبب فى الرسالة السابقة, المشكلة ليست من طرفنا, بل المحفظة هي من تقبل او لا تقبل حتي و ان اضفنا لك حساب ثالث.
    يفضل التواصل معهم بشكل مباشر.
    شكرا لتفهمك

مع تحيات شريف ابراهيم

تواصلت معهم قبل انا اتواصل معكم وعايز ايه ايه المشكله دلوقتي لو ضفتلي البنك مش فاهم

عزيزي العميل , اعتذر منك, يوجد هناك تغير على الاجراءت الحسابات السابقة, فى السابق كان 2 و المسموح بها الان 3 و نستطيع طلب رقم جديد.
    سيتم الرد على حضرتكم فى رسالة خاصة و بشكل رسمي الرجاء الاطلاع على بريدك الالكتروني وشكرا

مع تحيات شريف ابراهيم