استمارة طلب التاجر

MrGawiShMrGawiSh مشاركات : 3Member
انا استخدم بايونير علشان شغلي في البرمجة وسحب فلوسي من باي بال..

وأنا اسحب مبالغ بقيمة 300 وفيما فوق..

ولكن وصلني أمس إيميل انه هيتم تعطيل خدمة السحب العالمية لو معبتش استمارة طلب التاجر، وبالفعل قمت بتعبئتها ببيانات الموقع بتاعي، وهوا عبارة عن موقع بيقدم خدمات زي كروت شحن وغيره من خدمات..

بس ليه بايونير يطلب مني شئ زي دة؟ انا كل تعاملاتي في البيع من خلال باي بال وليس بايونير، انا فقط اقوم سحب فلوسي من باي بال لبايونير..

اتمني مساعدتي في الموضوع دة، لاني الصراحة خايف افقد حسابي في بايونير وانا كل فلوسي بحولها علية..

شكراً

التعليقات

• RedhadzRedhadz مشاركات : 70Member ✭✭

في انتضار الاخ شريف

• شريف_Sharif_Payoneerشريف_Sharif_Payoneer مشاركات : 5,603Administrator ✭✭✭✭✭✭✭
    تم تعديل 2018/09/06

@MrGawiSh قال:
    انا استخدم بايونير علشان شغلي في البرمجة وسحب فلوسي من باي بال..

وأنا اسحب مبالغ بقيمة 300 وفيما فوق..

ولكن وصلني أمس إيميل انه هيتم تعطيل خدمة السحب العالمية لو معبتش استمارة طلب التاجر، وبالفعل قمت بتعبئتها ببيانات الموقع بتاعي، وهوا عبارة عن موقع بيقدم خدمات زي كروت شحن وغيره من خدمات..

بس ليه بايونير يطلب مني شئ زي دة؟ انا كل تعاملاتي في البيع من خلال باي بال وليس بايونير، انا فقط اقوم سحب فلوسي من باي بال لبايونير..

اتمني مساعدتي في الموضوع دة، لاني الصراحة خايف افقد حسابي في بايونير وانا كل فلوسي بحولها علية..

شكراً

اهلا وسهلا بك عزيزي العميل الفاضل,
    بايونير مؤسسة مالية تخضع الى الفحص الدائم والمتكرر من قبل مؤسسات رقابية عليا لمكافحة الفساد و الارهاب وغسيل الاموال و غيرها من الاعمال الغير قانونية , ونحن بهذا الصدد نعمل على فحص مصادر الاموال و طبيعة عمل العملاء و غيرها من المعلومات لسلامة حسابات العملاء فقط.
    اوصي بعدم مخالفة لوائح وقوانين الشركة لكي لا يتم اغلاق الحساب من دون سابق انذار وشكرا

مع تحيات شريف ابراهيم

• MrGawiShMrGawiSh مشاركات : 3Member
    > @"شريف_ابراهيم" قال:
    > @MrGawiSh قال:
    > انا استخدم بايونير علشان شغلي في البرمجة وسحب فلوسي من باي بال..
    >
    >
    >
    > وأنا اسحب مبالغ بقيمة 300 وفيما فوق..
    >
    >
    >
    > ولكن وصلني أمس إيميل انه هيتم تعطيل خدمة السحب العالمية لو معبتش استمارة طلب التاجر، وبالفعل قمت بتعبئتها ببيانات الموقع بتاعي، وهوا عبارة عن موقع بيقدم خدمات زي كروت شحن وغيره من خدمات..
    >
    >
    >
    > بس ليه بايونير يطلب مني شئ زي دة؟ انا كل تعاملاتي في البيع من خلال باي بال وليس بايونير، انا فقط اقوم سحب فلوسي من باي بال لبايونير..
    >
    >
    >
    > اتمني مساعدتي في الموضوع دة، لاني الصراحة خايف افقد حسابي في بايونير وانا كل فلوسي بحولها علية..
    >
    >
    >
    > شكراً
    >
    >
    >
    >
    >
    > اهلا وسهلا بك عزيزي العميل الفاضل,
    > بايونير مؤسسة مالية تخضع الى الفحص الدائم والمتكرر من قبل مؤسسات رقابية عليا لمكافحة الفساد و الارهاب وغسيل الاموال و غيرها من الاعملا الغير قانونية , ونحن بهذا الصدد نعمل على فحص مصادر الاموال و طبيعة عمل العملاء و غيرها من المعلومات لسلامة حسابات العملاء فقط.
    > اوصي بعدم مخالفة لوائح وقوانين الشركة لكي لا يتم اغلاق الحساب من دون سابق انذار وشكرا

أنا عبيت البيانات مظبوطة والحمد لله، هل كدة حسابي في وضع جيد؟
    وممكن تقولي ايه هيا لوائح وقوانين الشركة؟
  • شريف_Sharif_Payoneerشريف_Sharif_Payoneer مشاركات : 5,603Administrator ✭✭✭✭✭✭✭

@MrGawiSh قال:
    > @شريف_ابراهيم قال:

> @MrGawiSh قال:

> انا استخدم بايونير علشان شغلي في البرمجة وسحب فلوسي من باي بال..

>

>

>

> وأنا اسحب مبالغ بقيمة 300 وفيما فوق..

>

>

>

> ولكن وصلني أمس إيميل انه هيتم تعطيل خدمة السحب العالمية لو معبتش استمارة طلب التاجر، وبالفعل قمت بتعبئتها ببيانات الموقع بتاعي، وهوا عبارة عن موقع بيقدم خدمات زي كروت شحن وغيره من خدمات..

>

>

>

> بس ليه بايونير يطلب مني شئ زي دة؟ انا كل تعاملاتي في البيع من خلال باي بال وليس بايونير، انا فقط اقوم سحب فلوسي من باي بال لبايونير..

>

>

>

> اتمني مساعدتي في الموضوع دة، لاني الصراحة خايف افقد حسابي في بايونير وانا كل فلوسي بحولها علية..

>

>

>

> شكراً

>

>

>

>

>

> اهلا وسهلا بك عزيزي العميل الفاضل,

> بايونير مؤسسة مالية تخضع الى الفحص الدائم والمتكرر من قبل مؤسسات رقابية عليا لمكافحة الفساد و الارهاب وغسيل الاموال و غيرها من الاعملا الغير قانونية , ونحن بهذا الصدد نعمل على فحص مصادر الاموال و طبيعة عمل العملاء و غيرها من المعلومات لسلامة حسابات العملاء فقط.

> اوصي بعدم مخالفة لوائح وقوانين الشركة لكي لا يتم اغلاق الحساب من دون سابق انذار وشكرا

أنا عبيت البيانات مظبوطة والحمد لله، هل كدة حسابي في وضع جيد؟

وممكن تقولي ايه هيا لوائح وقوانين الشركة؟

تستطيع الاطلاع عليها من خلال حسابك لدينا على الانترنت وشكرا

مع تحيات شريف ابراهيم

• MrGawiShMrGawiSh مشاركات : 3Member
    > @"شريف_ابراهيم" قال:
    > @MrGawiSh قال:
    > > @شريف_ابراهيم قال:
    >
    > > @MrGawiSh قال:
    >
    > > انا استخدم بايونير علشان شغلي في البرمجة وسحب فلوسي من باي بال..
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > > وأنا اسحب مبالغ بقيمة 300 وفيما فوق..
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > > ولكن وصلني أمس إيميل انه هيتم تعطيل خدمة السحب العالمية لو معبتش استمارة طلب التاجر، وبالفعل قمت بتعبئتها ببيانات الموقع بتاعي، وهوا عبارة عن موقع بيقدم خدمات زي كروت شحن وغيره من خدمات..
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > > بس ليه بايونير يطلب مني شئ زي دة؟ انا كل تعاملاتي في البيع من خلال باي بال وليس بايونير، انا فقط اقوم سحب فلوسي من باي بال لبايونير..
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > > اتمني مساعدتي في الموضوع دة، لاني الصراحة خايف افقد حسابي في بايونير وانا كل فلوسي بحولها علية..
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > > شكراً
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > > اهلا وسهلا بك عزيزي العميل الفاضل,
    >
    > > بايونير مؤسسة مالية تخضع الى الفحص الدائم والمتكرر من قبل مؤسسات رقابية عليا لمكافحة الفساد و الارهاب وغسيل الاموال و غيرها من الاعملا الغير قانونية , ونحن بهذا الصدد نعمل على فحص مصادر الاموال و طبيعة عمل العملاء و غيرها من المعلومات لسلامة حسابات العملاء فقط.
    >
    > > اوصي بعدم مخالفة لوائح وقوانين الشركة لكي لا يتم اغلاق الحساب من دون سابق انذار وشكرا
    >
    >
    >
    > أنا عبيت البيانات مظبوطة والحمد لله، هل كدة حسابي في وضع جيد؟
    >
    > وممكن تقولي ايه هيا لوائح وقوانين الشركة؟
    >
    >
    >
    >
    >
    > تستطيع الاطلاع عليها من خلال حسابك لدينا على الانترنت وشكرا

ممكن أطلع عليها ازاي يا فندم؟ وازاي اتاكد ان حسابي في حالة جيدة؟ واسف علي كتر الاسئلة

مرحبا بك في هذا المنتدى !

يبدو أنك كنت جديدا هنا. إذا كنت ترغب في الانخراط، انقر فوق أحد هذه الأزرار!