ارجو تفعيل الحساب

asasasas Member Posts: 2
edited January 2019 in مصر
لو سمحت انا فتحت حساب فى بايونير وتمت الموافقة عليه لكن فى حالة ارسال مبلغ الى حسابى هل هينزل على طول فى الحساب والا هيفضل معلق لحد ما ارسل هويتى الشخصية ؟؟
فى حالة ارسال هوية فانا مستعد ان ارسلها الان حتى لا تتعلق اى مبالغ لى فى المستقبل
هويتى 30051280

Answers

• شريف_Sharif_Payoneerشريف_Sharif_Payoneer Administrator Posts: 8,075 ✭✭✭✭✭✭✭

@asas قال:
    لو سمحت انا فتحت حساب فى بايونير وتمت الموافقة عليه لكن فى حالة ارسال مبلغ الى حسابى هل هينزل على طول فى الحساب والا هيفضل معلق لحد ما ارسل هويتى الشخصية ؟؟

فى حالة ارسال هوية فانا مستعد ان ارسلها الان حتى لا تتعلق اى مبالغ لى فى المستقبل

هويتى 30051280

اهلا وسهلا بك, عزيزي قد طلب منك تزويدنا فى بعض المعلومات والوثائق من خلال حسالب بايونير الخاص بك, الرجاء الاطلاع, وما يتعلق بطلبك واستفسارك الاصلي, يتم تحويل الاموال من المصدر الى بايونير ويتم التحقق من مصدر الاموال وهذا اجراء روتيني تستغرق عملة الفحص من 5-7 ايام عمل لكي نستطيع الافراج والايداع الى مصدر السحب سواء كان البطاقة او الحساب المصرفي.
    شكرا

مع تحيات شريف ابراهيم

• asasasas Member Posts: 2
    حضرتك دلوقتي انا مليت الاستبيان وأرسلت البطاقة الشخصية لان مش عندى جواز سفر سارة فهل المفروض هيجيني ايميل بالموافقة أو التفعيل والا خلاص مش هييجى والا اعمل ايه ؟؟
  • شريف_Sharif_Payoneerشريف_Sharif_Payoneer Administrator Posts: 8,075 ✭✭✭✭✭✭✭

@asas قال:
    حضرتك دلوقتي انا مليت الاستبيان وأرسلت البطاقة الشخصية لان مش عندى جواز سفر سارة فهل المفروض هيجيني ايميل بالموافقة أو التفعيل والا خلاص مش هييجى والا اعمل ايه ؟؟

اهلا بك من مجددا, عزيزي يتم اشعارك من خلا ل الايميل الخاص بك عن كل التحديثات التابعة لحسابك.
    للعلم فقد تم استلام الطلب وهو الان قيد المراجعة والفحص وكما ذكرت لك سيتم اشعارك فى الحالة.
    شكرا

مع تحيات شريف ابراهيم

Sign In or Register to comment.