اضافة Federal Saving Bank

sasa097sasa097 مشاركات : 9Member
كيف يمكننى اضافة Federal Saving Bank لحسابى حتى اسحب عليه اموالى من باى بال

التعليقات

• شريف_Sharif_Payoneerشريف_Sharif_Payoneer مشاركات : 4,348Administrator ✭✭✭✭✭✭✭

@sasa097 قال:
    كيف يمكننى اضافة Federal Saving Bank لحسابى حتى اسحب عليه اموالى من باى بال

اهلا وسهلا قد تم التطرق الى هذا الموضوع عدة مرات على المنتدي الرجاء الاطلاع على الرابط اسفل وشكرا
    https://community.payoneer.com/ar/discussion/55176/إضافة-community-federal-bank

مع تحيات شريف ابراهيم

• sasa097sasa097 مشاركات : 9Member
    @"شريف_Sharif_Payoneer"

ايوه برضه مش لاقى حل لطلبى يعنى .. ياريت حضرتك تقولنا الحل بدل ما تكسل و تحط اللينك لاى حد و خلاص .. احنا بنطلب طلب علشان فلوسنا واقفة و ده دور الشركة اننا نتعامل معاها علشان نحصل فلوسنا

@sasa097 قال:
    @شريف_Sharif_Payoneer

ايوه برضه مش لاقى حل لطلبى يعنى .. ياريت حضرتك تقولنا الحل بدل ما تكسل و تحط اللينك لاى حد و خلاص .. احنا بنطلب طلب علشان فلوسنا واقفة و ده دور الشركة اننا نتعامل معاها علشان نحصل فلوسنا

اخي نحن نعمل بجد فى حل مسائل العملاء ولا نقبل مثل هذا تعليق ليس فى محله, عزيزي الحل موجود فى الرابط الرجاء الاطلاع مرة اخري
    الرجاء الاتزام فى قوانين المنتدي و عدم نشر ذات الموضوع بعدة اماكن فى المنتدي لتسهيل عمل القائمين على المنتدي وشكرا لتفهمك

مع تحيات شريف ابراهيم

@"شريف_Sharif_Payoneer" و اقسم بالله انا قريت الموضوع اكتر من مرة و قولت لحضرتك مش فاهم فين الحل انا كل اللى لاقيته حضرتك بتقولهم يبتعوا للدعم و بعت للدعم كتير بيجيلى رد تلقائى ملوش اى علاقة بمشكلتى .. معلش يعنى هو حضرتك مش هتتعب لما تعملى اقتباس للرد اللى بتقول انه فى الحل

@sasa097 قال:
    @شريف_Sharif_Payoneer و اقسم بالله انا قريت الموضوع اكتر من مرة و قولت لحضرتك مش فاهم فين الحل انا كل اللى لاقيته حضرتك بتقولهم يبتعوا للدعم و بعت للدعم كتير بيجيلى رد تلقائى ملوش اى علاقة بمشكلتى .. معلش يعنى هو حضرتك مش هتتعب لما تعملى اقتباس للرد اللى بتقول انه فى الحل

عزيزي اعمل على اضافة بطاقة اعتماد ائتمانية الى حساب المحفظة الالكترونية و من ثم اضف حساب مصرفي امريكي الذي يوفرة بايونير الى عملائة الى حساب المحفظة لكي تستطيع استلام ارباحك واموالك من المحفظة الاكترونية المذكورة وتواصل معنا فى حال فشلة العملية بعد المقترح وشكرا

مع تحيات شريف ابراهيم

@"شريف_Sharif_Payoneer"

الحساب بالفعل مربوط ببطاقة اعتماد ائتمانيه و انا عملت طلب فى خدمة العملاء و بعت معاه سكرين شوت و ده الرقم المرجعى #190322-014122

@sasa097 قال:
    @شريف_Sharif_Payoneer

الحساب بالفعل مربوط ببطاقة اعتماد ائتمانيه و انا عملت طلب فى خدمة العملاء و بعت معاه سكرين شوت و ده الرقم المرجعى #190322-014122

من فضلك التواصل مع طاقم دعم عملاء بايونير عبر الرابط التالي:
    https://payoneer-arabic.custhelp.com/app/Contact_us/l_id/6
    وعدم اختيار الرد الالي الرجاء الاتزام فى قوانين المنتدي و عدم نشر ذات الموضوع بعدة اماكن فى المنتدي لتسهيل عمل القائمين على المنتدي وشكرا لتفهمك

مع تحيات شريف ابراهيم

@"شريف_Sharif_Payoneer"

معلش بس ازاى مختارش الرد الالى

@sasa097 قال:
    @شريف_Sharif_Payoneer

معلش بس ازاى مختارش الرد الالى

الرجاء اختيار الفئات المناسبة لطلبك.
    شكرا

مع تحيات شريف ابراهيم