حسابي مغلق ؟

cashatcashat مشاركات : 3Member
لو سمحتم انا مسجل في بايونير من فترة كبيرة جدا لكن الكارت صلاحيته انتهت فطلبت كارت اخر لكن حسابي وقف حاولت مع الدعم الفني افهم بس ايه المشكلة كل مرة مفيش مش بوصل لحاجة وليا فلوس مش عارف اسحبها حتي فا كبرت لكن امبارح اتفجات ان بايبال حول فلوس 75$ لحساب بنك اوف امريكا تقريبا الخاص بحسابي في بايونير فا لو سمحتم افهم بس ايه اللي بيحصل ؟! ليه حسابي مقفول ومش عارف اخد فلوسي فيه
شكرا

التعليقات

• شريف_Sharif_Payoneerشريف_Sharif_Payoneer مشاركات : 6,042Administrator ✭✭✭✭✭✭✭

@cashat قال:
    لو سمحتم انا مسجل في بايونير من فترة كبيرة جدا لكن الكارت صلاحيته انتهت فطلبت كارت اخر لكن حسابي وقف حاولت مع الدعم الفني افهم بس ايه المشكلة كل مرة مفيش مش بوصل لحاجة وليا فلوس مش عارف اسحبها حتي فا كبرت لكن امبارح اتفجات ان بايبال حول فلوس 75$ لحساب بنك اوف امريكا تقريبا الخاص بحسابي في بايونير فا لو سمحتم افهم بس ايه اللي بيحصل ؟! ليه حسابي مقفول ومش عارف اخد فلوسي فيه
    شكرا

من فضلك التواصل مع طاقم دعم عملاء بايونير عبر الرابط التالي:
    https://payoneer-arabic.custhelp.com/app/Contact_us/l_id/6

مع تحيات شريف ابراهيم

• cashatcashat مشاركات : 3Member
    استاذ شريف انا تواصلت مع الدعم كتير جدا موصلتش لحاجة خالص بحاول احل المشكلة دي اكتر من سنة وموصلتش لحاجة
    ممكن حضرتك تقولي بس ايه المشكلة وهل ليها حل ولا الموضوع ايه

@cashat قال:

استاذ شريف انا تواصلت مع الدعم كتير جدا موصلتش لحاجة خالص بحاول احل المشكلة دي اكتر من سنة وموصلتش لحاجة
    ممكن حضرتك تقولي بس ايه المشكلة وهل ليها حل ولا الموضوع ايه

عزيزي من فضلك البحث عن مزود خدمة اخر.
    شكرا

مع تحيات شريف ابراهيم

• cashatcashat مشاركات : 3Member
    يعني ايه مزود خدمة اخر.يعني انتو نصابين وسرقتو فلوسي ولا ايه؟

@cashat قال:
    يعني ايه مزود خدمة اخر.يعني انتو نصابين وسرقتو فلوسي ولا ايه؟

الرجاء البحث عن شركة اخري.
    شكرا

مع تحيات شريف ابراهيم