ياريت حضرتك ترد عليا سريعا

الايميل الخاص بي على موقع بايونير هو [email protected]
قمت بعمل حساب على بايونير لاكن فوجئت بانهم ارسلو لي اليوم عدد 2 ايميل
الايميل الاول :- يقول بانه هناك مشكلة في حسابي المصرفي و انه ليس باسمي مع ان الحساب في الراجحي بالسعودية و انا مصري مقيم بها باسمي لاكن انا شاكك في موضوع الاسم بمعنى
انا اسمي
احمد اسلام رجب بدوي
انا اسمي احمد والاسم الثاني اسلام ولما بيطلب تكتب الاسم الاول و الاخير فكنت بكتب احمد و الاخير بدوي لان بدوي هو الاخير
لاكن وجدت ان كارت ال ATM مكتوب عليه احمد اسلام و تقريبا كده اعتبرو اسلام هو الاخير
و ممكن عشان كده شافو الاسم مش مطابق لبيانات الاسم البنكي
و يقول لمعرفة المزيد اتبع الرابط و بعد ها فوجئت بالايميل الثاني و انه تم قبول الطلب و ظهرت بيانات الحساب بشكل عادي جدا
هل بالقبول النهائي من بايونير يكون تم حل المشكلة ؟
لاكن فعليا انا مش عارف هل معنى كده سيكون هناك مشاكل مستقبلا عند السحب او التحويل من بايونير؟
ام انهم قد حلو المشكلة و انتهت ام سيتم الحجز على الحساب عندي ؟

إجابات

• mody_night2008mody_night2008 مشاركات : 3Member
    و هذه صور الايميلات
  • mody_night2008mody_night2008 مشاركات : 3Member
    كنت اريد تحميل صور المشكلة لاكن تظهر رسالة تقول انه غير مسموح لي برفع ملفات
  • شريف_Sharif_Payoneerشريف_Sharif_Payoneer مشاركات : 5,995Administrator ✭✭✭✭✭✭✭

@mody_night2008 قال:
    الايميل الخاص بي على موقع بايونير هو [email protected]
    قمت بعمل حساب على بايونير لاكن فوجئت بانهم ارسلو لي اليوم عدد 2 ايميل
    الايميل الاول :- يقول بانه هناك مشكلة في حسابي المصرفي و انه ليس باسمي مع ان الحساب في الراجحي بالسعودية و انا مصري مقيم بها باسمي لاكن انا شاكك في موضوع الاسم بمعنى
    انا اسمي
    احمد اسلام رجب بدوي
    انا اسمي احمد والاسم الثاني اسلام ولما بيطلب تكتب الاسم الاول و الاخير فكنت بكتب احمد و الاخير بدوي لان بدوي هو الاخير
    لاكن وجدت ان كارت ال ATM مكتوب عليه احمد اسلام و تقريبا كده اعتبرو اسلام هو الاخير
    و ممكن عشان كده شافو الاسم مش مطابق لبيانات الاسم البنكي
    و يقول لمعرفة المزيد اتبع الرابط و بعد ها فوجئت بالايميل الثاني و انه تم قبول الطلب و ظهرت بيانات الحساب بشكل عادي جدا
    هل بالقبول النهائي من بايونير يكون تم حل المشكلة ؟
    لاكن فعليا انا مش عارف هل معنى كده سيكون هناك مشاكل مستقبلا عند السحب او التحويل من بايونير؟
    ام انهم قد حلو المشكلة و انتهت ام سيتم الحجز على الحساب عندي ؟

اهلا وسهلا بك, تمت الموافقة على الحساب وتستطيع استلام حوالاتك المالية مباشر الى حسابك المصرفي وبكل مباشر.
    شكرا

مع تحيات شريف ابراهيم