اريد تغيير البنك الامريكى الى commercial federal

radwan1311radwan1311 مشاركات : 2Member
لو سمحت انا الحساب بتاعى مرتبط ببنك first bank و مش راضى يقبله موقع paypal مع انى رابط البطاقة و كل حاجه ... لو سمحت عايز اغير البنك الامريكى الى commercial federal bank علشان اقدر اربط حسباى بالحساب الخاص بى فى paypal

إجابات

• hagiza2020hagiza2020 مشاركات : 3Member
    > @radwan1311 قال:
    > لو سمحت انا الحساب بتاعى مرتبط ببنك first bank و مش راضى يقبله موقع paypal مع انى رابط البطاقة و كل حاجه ... لو سمحت عايز اغير البنك الامريكى الى commercial federal bank علشان اقدر اربط حسباى بالحساب الخاص بى فى paypal

انل ايضا لدي نفس المشكله الرجاء حل المشكله واضافه حساب فيدرالي
  • hagiza2020hagiza2020 مشاركات : 3Member
    لو سمحتو حسابي فى بايونير مش راضى يقبله موقع paypal مع انى رابط البطاقة و كل حاجه ... لو سمحت عايز اغير البنك الامريكى الى commercial federal bank علشان اقدر اربط حسباى بالحساب الخاص بى فى paypal
  • شريف_Sharif_Payoneerشريف_Sharif_Payoneer مشاركات : 7,055Administrator ✭✭✭✭✭✭✭

@hagiza2020 @radwan1311 قال:
    لو سمحتو حسابي فى بايونير مش راضى يقبله موقع paypal مع انى رابط البطاقة و كل حاجه ... لو سمحت عايز اغير البنك الامريكى الى commercial federal bank علشان اقدر اربط حسباى بالحساب الخاص بى فى paypal

اهلا وسهلا بك, لقد تطرقنا الى هذا الامر عدة مرات فى المنتدى, الرجاء البحث على الرابط
    https://community.payoneer.com/ar/discussion/60529/طلب-رقم-توجيهي-جديد-routing-number-من-بايونير-community-federal-bank#latest
    لمزيد من المعلومات

مع تحيات شريف ابراهيم