تغير نوع حساب البنك من First Century Bank الي community federal savings bank

EslamYoussefEslamYoussef مشاركات : 6Member
مرحبا بكم
كنت اريد سحب اموالي عن طريق الباي بال وعندما تم ربط الحساب لم يقبله الباي بال لانه من النوع First Century Bank
والباي بال فقط يقبل النوع community federal savings bank
وقد تقدمت بشكوي رسميه للدعم من حوالي اسبوع ولم يتم الرد حتي الان .. هل يمكن المساعده وتغير نوع الحساب في اسرع وقت لانني احتاج الي تحويل اموال في هذه الفتره ؟
وهذا هو الرقم المرجعي للشكوي .. 191030-009722
اتمني ان يتم تغير نوع الحساب في اقرب وقت .. وشكرا جدا لتفهمكم الامر والمساعده <3

التعليقات

• شريف_Sharif_Payoneerشريف_Sharif_Payoneer مشاركات : 7,089Administrator ✭✭✭✭✭✭✭

اهلا وسهلا بك, تم استلام الطلب والرد علية الرجاء الاطلاع.
    شكرا

مع تحيات شريف ابراهيم

• EslamYoussefEslamYoussef مشاركات : 6Member
    > @"شريف_Sharif_Payoneer" قال:
    > اهلا وسهلا بك, تم استلام الطلب والرد علية الرجاء الاطلاع.
    > شكرا

اشكرك علي الاهتمام ولكن لا يوجد حل للاسف
    استاذ شريف انا مفعل الباي بال بالفعل وبسحب منه مبالغ ولكن صغيره .. محتاج اربط الباي بال بحساب بايونير علشان ابدأ اسحب مبالغ كبيره
    وطبعا باي بال مبيقبلش نوع الحساب First Century Bank اللي هو موجود عندي
    بس بيقبل النوع community federal savings bank اللي هو انا محتاج احول ليه
    ومش لاقي من الدعم للاسف حل .. استأذنك تشوف طريقة لتغير نوع الحساب علشان ابدأ استلم الاموال علي الحساب
    وانا كان ليا اصدقاء كتير معاهم نفس المشكله وفعلا اول ما تم تغير نوع الحساب اتقبل في الباي بال وسحبوا الاموال عادي جدا
    ف بعد اذنك محتاج اغير نوع الحساب في اقرب وقت .. وليك مني كل التحيه والتقدير وشكرا ♥

@EslamYoussef قال:

@شريف_Sharif_Payoneer قال:
    اهلا وسهلا بك, تم استلام الطلب والرد علية الرجاء الاطلاع.
    شكرا

اشكرك علي الاهتمام ولكن لا يوجد حل للاسف
    استاذ شريف انا مفعل الباي بال بالفعل وبسحب منه مبالغ ولكن صغيره .. محتاج اربط الباي بال بحساب بايونير علشان ابدأ اسحب مبالغ كبيره
    وطبعا باي بال مبيقبلش نوع الحساب First Century Bank اللي هو موجود عندي
    بس بيقبل النوع community federal savings bank اللي هو انا محتاج احول ليه
    ومش لاقي من الدعم للاسف حل .. استأذنك تشوف طريقة لتغير نوع الحساب علشان ابدأ استلم الاموال علي الحساب
    وانا كان ليا اصدقاء كتير معاهم نفس المشكله وفعلا اول ما تم تغير نوع الحساب اتقبل في الباي بال وسحبوا الاموال عادي جدا
    ف بعد اذنك محتاج اغير نوع الحساب في اقرب وقت .. وليك مني كل التحيه والتقدير وشكرا ♥

عزيزي تم استلام الطلب وقد تم الطلب منك تاكيد ربطك بطاقة اعتماد ائتمانية مع المحفظة المذكورة, الرجاء الاطلاع والرد على الرسالة بشكل مباشر.
    شكرا

مع تحيات شريف ابراهيم

> @"شريف_Sharif_Payoneer" قال:
    > (Quote)
    > عزيزي تم استلام الطلب وقد تم الطلب منك تاكيد ربطك بطاقة اعتماد ائتمانية مع المحفظة المذكورة, الرجاء الاطلاع والرد على الرسالة بشكل مباشر.
    > شكرا

شكرا يا استاذ شريف علي ردك بس فعلا انا مش فاهم .. يعني قصدك اربط الباي بال ب فيزا ؟ طب انا رابطها ف فيزتين مش واحده وشغالين .. ولو طالب مني اني افعل بايونير بحساب ف انا فعلا رابط حساب بنكي ب بايونير .. ولو انا فاهم غلط ممكن توضحلي بشكل اسهل لاني فعلا متعطل ومش فاهم العطل في ايه بالظبط وعايز استلم فلوس ضروري
    وشكرا علي اهتمامك ♥

@EslamYoussef قال:

@شريف_Sharif_Payoneer قال:
    (Quote)
    عزيزي تم استلام الطلب وقد تم الطلب منك تاكيد ربطك بطاقة اعتماد ائتمانية مع المحفظة المذكورة, الرجاء الاطلاع والرد على الرسالة بشكل مباشر.
    شكرا

شكرا يا استاذ شريف علي ردك بس فعلا انا مش فاهم .. يعني قصدك اربط الباي بال ب فيزا ؟ طب انا رابطها ف فيزتين مش واحده وشغالين .. ولو طالب مني اني افعل بايونير بحساب ف انا فعلا رابط حساب بنكي ب بايونير .. ولو انا فاهم غلط ممكن توضحلي بشكل اسهل لاني فعلا متعطل ومش فاهم العطل في ايه بالظبط وعايز استلم فلوس ضروري
    وشكرا علي اهتمامك ♥

بالزبط. عليك تأكدي لنا أنك قد ربط حساب المحفظة في بطاقة اعتماد حتي نستطيع التقدم في الطلب.
    شكرا

مع تحيات شريف ابراهيم

الحقيقه انا مش فاهم اي حاجه برضو انت موضحتليش .. انا يا استاذ شريف رابط الفيزا بتاعتي بالباي بال ومأكدها كمان وبقبض بيها عادي .. والحساب البنكي بتاعي رابطه ب بايونيير ومأكده .. يعني مفيش حل خلاص الغي حسابي ف بايونير و اروح ل حاجه بديله ولا ايه ؟!
    كل حاجه تمام ايه المشكله لما تغير نوع الحساب البنكي الموضوع مش مستاهل .. انا متعطل جدا ومش عايز اشوف بديل ومستني الحل منكم والله

@EslamYoussef قال:
    الحقيقه انا مش فاهم اي حاجه برضو انت موضحتليش .. انا يا استاذ شريف رابط الفيزا بتاعتي بالباي بال ومأكدها كمان وبقبض بيها عادي .. والحساب البنكي بتاعي رابطه ب بايونيير ومأكده .. يعني مفيش حل خلاص الغي حسابي ف بايونير و اروح ل حاجه بديله ولا ايه ؟!
    كل حاجه تمام ايه المشكله لما تغير نوع الحساب البنكي الموضوع مش مستاهل .. انا متعطل جدا ومش عايز اشوف بديل ومستني الحل منكم والله

عزيزي للتوضيح بشكل افضل, بحسب الرسالة 191030-009722 فقد طلب منك اضافة بطاقة اعتماد ائتمانية الى محفظة بايبال ومن بعد الاضافة نستطيع التقدم في الطلب, في حال انك قد ربط بطاقة مع المحفظة بايبال فالرجاء الرد على الرسالة 191030-009722 واشعارنا بذلك.
    شكرا

مع تحيات شريف ابراهيم

بالظبط كده انا فهمت يا استاذ شريف وبالفعل تم ربط بطاقة مع البايبال وبعت رساله ليهم هناك وقالولي تم تحويل الطلب للقسم المختص .. اتمني تحويل نوع الحساب في اقرب وقت لان بجد هكون سعيد بالتعامل معكم جدا .. واسف علي الازعاج وشكرا جدا ♥

@EslamYoussef قال:
    بالظبط كده انا فهمت يا استاذ شريف وبالفعل تم ربط بطاقة مع البايبال وبعت رساله ليهم هناك وقالولي تم تحويل الطلب للقسم المختص .. اتمني تحويل نوع الحساب في اقرب وقت لان بجد هكون سعيد بالتعامل معكم جدا .. واسف علي الازعاج وشكرا جدا ♥

عزيزي تم تحويل الطلب الى القسم ذو علاقة الرجاء متابعة الحساب واهلا وسهلا بك

مع تحيات شريف ابراهيم

اشكرك يا استاذ شريف
    بس الموضوع بقاله اكتر من اسبوع كده هل في حاجه غلط ؟ لان لسه مردوش عليا الفتره دي كلها في جديد او حاجه حصلت ؟

@EslamYoussef قال:
    اشكرك يا استاذ شريف
    بس الموضوع بقاله اكتر من اسبوع كده هل في حاجه غلط ؟ لان لسه مردوش عليا الفتره دي كلها في جديد او حاجه حصلت ؟

اخي الكريم تم اصدار لك رقم توجيهي جديد بحسب رغبتك, تستطيع الاطلاع على هذه التفاصيل من خلال حسابك على الانترنت.
    شكرا

مع تحيات شريف ابراهيم