Thank you for visiting our Community Forum. For anything community-related please visit our SMB Network (https://www.payoneer.com/community/) or Resource Hub (https://www.payoneer.com/resources/). For support inquiries please visit http://paynr.co/ask.
Required company documents for brazilian company / Documentos requeridos para empresas brasileiras

hugotognolo
Member Posts: 1 ✭
I've been trying to verify my Brazilian company on Payoneer and I can't figure out which document is the one they need. The document options they have doesn't translate directly to any Brazilian document, I've been trying for weeks to send the Contrato Social which is the main company document on Brazil, banks use that to open accounts here, and I had no luck, they tell me it doesn't match the option I have selected. Now I tried to send the Comprovante de Inscrição e de Situação Cadastral as known as Cartão CNPJ from Receita Federal as the Certificate of Registration, but it takes days for them to review it and my money is stuck there.
Does anyone know how to get a Brazilian company verified? Which document I should send and which option I should select on their document list?
Eu estou tentando verificar minha empresa brasileira no Payoneer e eu não consigo entender qual documento que eles precisam. As opções que eles dão não traduzem diretamente para nenhum documento brasileiro, faz semanas que estou tentando enviar o Contrato Social que é o documento principal das empresas no Brasil, os bancos usam este documentos para abrir contas, e não tive sorte, eles sempre me dizem que o documento não combina com a opção que eu escolhi. Agora eu tentei enviar o Comprovante de Inscrição e de Situação Cadastral vulgo Cartão CNPJ da Receita Federal como Certificate of Registration, mas demor dias para eles revisarem e meu dinheiro está preso.
Alguém sabe como conseguir essa verificação de empresas brasileiras? Qual documento eu devo enviar e qual opção da lista deles eu tenho que escolher?
Does anyone know how to get a Brazilian company verified? Which document I should send and which option I should select on their document list?
Eu estou tentando verificar minha empresa brasileira no Payoneer e eu não consigo entender qual documento que eles precisam. As opções que eles dão não traduzem diretamente para nenhum documento brasileiro, faz semanas que estou tentando enviar o Contrato Social que é o documento principal das empresas no Brasil, os bancos usam este documentos para abrir contas, e não tive sorte, eles sempre me dizem que o documento não combina com a opção que eu escolhi. Agora eu tentei enviar o Comprovante de Inscrição e de Situação Cadastral vulgo Cartão CNPJ da Receita Federal como Certificate of Registration, mas demor dias para eles revisarem e meu dinheiro está preso.
Alguém sabe como conseguir essa verificação de empresas brasileiras? Qual documento eu devo enviar e qual opção da lista deles eu tenho que escolher?
0
Comments
-
Hi there, some kind of business license from Brazil would be acceptable here. Have you submitted this already?
0

Categories
- All Categories
- 2.6K Getting Started
- 27 Read Before Posting
- 2.5K Meet and Greet
- 16.4K Official Support Community
- 18 News and Announcements
- 2K Popular Questions and Tips
- 14.1K Ask The Community
- 3 Our Products
- 132 Payoneer Mobile App