Application status for USPS Reference number: LTK481071869445X

oderogoderog Member Posts: 1

I had applied for USPS but my account currently is blocked due to inactivity, am to fund it either through my paying partner or through USPS on activation. I have not received have feedback on the status of my application please assist so that I can activate it through my paypal account.

Regards

George

Comments

• NissimNissim Head of Community Administrator Posts: 3,749 ✭✭✭✭✭✭✭

Hi George,

I have submitted a request to have your account enabled. This will take several business days, after which we will send you an e-mail reply with further details.

• alexandrnavarroalexandrnavarro Member Posts: 1
    edited April 2013

buenas, tengo un problema cuando solicite mi tarjeta payoneer use una cuenta de correo electronico q actualmente esta bloqueada y ahora no puedo ingresar a mi cuenta payoneer porq olvide mi contraseña, hace varios dias me llego la tarjeta pero aun no la he podido activar por este problema, que puedo hacer? alguien me puede ayudar por favor??

• MelisaMelisa Community Manager Administrator Posts: 1,727 ✭✭✭✭✭✭✭
    edited April 2013
    alexandrnavarro wrote on April 21 2013, 3:29 PM: »

buenas, tengo un problema cuando solicite mi tarjeta payoneer use una cuenta de correo electronico q actualmente esta bloqueada y ahora no puedo ingresar a mi cuenta payoneer porq olvide mi contraseña, hace varios dias me llego la tarjeta pero aun no la he podido activar por este problema, que puedo hacer? alguien me puede ayudar por favor??

Hola y bienvenido a nuestro foro!

Por favor envíeme un mensaje privado con su cuenta de correo electrónico que originalmente registró con nosotros y los últimos 4 dígitos de su tarjeta para poder asistirlo con este tema :thumbsu:

También le comento que contamos con una sección en Español en nuestro foro: http://community.payoneer.com/index.php?/forum/43-espa%C3%B1ol/

Melisa

Payoneer Director of Community 

Sign In or Register to comment.