What is my payment status

filip_pinefilip_pine Posts: 23Member ✭✭
edited May 2013 in Ask The Community

Hello again community, this is the first time when i got problems receiving my money... 

 

i click the Load Money Email and i got the confirmation that my money will be loaded... 

 

 

Your account will be loaded with $74.95 (Fees will be deducted on card load) by the 5/3/2013 11:00:00 PM EST.


Today is May 4, 3.00 PM Europe hour, and i still not received the money on to my Payoneer Account Card.


I got a yellow mark saying :


6657332     05/01/2013    04:27        .........         $72.95 Est load date on     05/03/13 11:00:00 PM


What Happend With My Payment ?

 

I Also send an email to Customer Support, my Ref. Nr is : LTK121530641741X

Thank You

Comments

  • NissimNissim Head of Community Posts: 4,013Administrator ✭✭✭✭✭✭✭

    Our records show that your payment has been processed and funded to your card.

    Nissim
    Director of Community at Payoneer
  • filip_pinefilip_pine Posts: 23Member ✭✭

    Hello again community, seems that every motnh i am facing the same problem...

     

    i got the email : 

     

     

    Thank You!
    Your account will be loaded with $129.70 (Fees will be deducted on card load) by the 6/19/2013 11:11:15 PM EST.

     

    Today is June 20, and i still not get the payment... the same yellow mark 

     

     

    7052752    06/16/2013 04:05   ....    $127.70     Est load date on 06/19/13 11:00:00 PM

     

    What Happend ?

     

    Thank You, 

     

    Best Regards

  • MelisaMelisa Community Manager Posts: 1,726Administrator ✭✭✭✭✭✭✭

    Hi! Please note that every time you receive a payout to your account and choose the standard load option, the funds will be loaded to your card within 2 days.

    Some partners offer the immediate load option, which will allow you to receive the funds within 2 hours- note that there is a fee that applies to this load option.

    Melisa

    Payoneer Director of Community 

     

  • filip_pinefilip_pine Posts: 23Member ✭✭

    Problem Solved, Thank you Again

     

    Great Service Customers And fast Response...  :p

  • MelisaMelisa Community Manager Posts: 1,726Administrator ✭✭✭✭✭✭✭

    :thumbsu:

    Melisa

    Payoneer Director of Community 

     

Sign In or Register to comment.