i have not received my Payonner prepaid card yet

elpayaso
elpayaso Member Posts: 2

Hi everybody !

first my application for payonner card was approved and i should now have my card shipped .

after 6 months of waiting i can not receive my card .

i have made another apply but till now i can not know if it is approved or when i can receive the card .

My reference number: LTK1215303798120X.

Comments

• [Deleted User]
    [Deleted User] Posts: 1,349

Hi, please note in order to issue for you a new card our support needs to confirm your shipping address. Kindly reply to the ticket TK1215303508257X providing requested information.

• elpayaso
    elpayaso Member Posts: 2
    Rita wrote on July 10 2013, 9:27 AM: »

Hi, please note in order to issue for you a new card our support needs to confirm your shipping address. Kindly reply to the ticket TK1215303508257X providing requested information.

ok but haw can i use the ticket TK1215303508257X

my status now is

ln6Co.jpg

and the contact form :

DWT0p.jpg

but how can i use the ticket TK1215303508257X ?

• Bilal Sheikh
    Bilal Sheikh Online Freelancer VIP Member Posts: 82 ✭✭

Check your email which are registered with Payoneer. In that email inbox you had got an email with contains LTK1215303508257X in subject line. Just reply that email.

Find me on Google+ Read my blogs on GoBelal.com.

• Melisa
    Melisa Community Manager Administrator Posts: 1,711 ✭✭✭✭✭✭✭

Hi! Thank you @Bilal Sheikh for your contribution.

@elpayaso, please note that our Customer Support team is still requesting that you provide them with your address so they can issue a new card for you.

Kindly reply to their email with the requested information so they can help you with your card :thumbsu:

Melisa

Payoneer Director of Community 

• ricash50
    ricash50 Member Posts: 8

EN MI CASO ES EL MISMO DE AMIGOS QUISIERA SU AYUDA POR FAVOR.

EL DÍA DE HOY YA SE vencio EL PLAZO DE ENTREGA Y LLEGADA DE MI TARJETA PAYONNER, PERO NO LLEGO NUNCA YA FUI A Preguntar A LAS EMPRESAS DE MI CIUDAD DE CORREO POSTAL Y NO ENCONTRE NINGUN SOBRE A MI NOMBRE.

QUE ES LO QUE TENGO HACER, ESPERAR UN POCO MAS DE TIEMPO O PEDIR DE INMEDIATO OTRA TARJETA DE remplazo.

ESPERO SUS RESPUESTAS Y AMIGOS DE USTEDES TBM AMIGOS DE PAYONNER.

SOY DE PERÚ DE HUARAZ.

EDWIN RICARDO RAMIREZ QUITO

GRACIAS.

MI NUMERO DE REFEReNCIA ES :LTK1215303873708X

• ivanbp
    ivanbp Member Posts: 277 ✭✭
    ricash50 wrote on July 12 2013, 1:01 AM: »

EN MI CASO ES EL MISMO DE AMIGOS QUISIERA SU AYUDA POR FAVOR.

EL DÍA DE HOY YA SE vencio EL PLAZO DE ENTREGA Y LLEGADA DE MI TARJETA PAYONNER, PERO NO LLEGO NUNCA YA FUI A Preguntar A LAS EMPRESAS DE MI CIUDAD DE CORREO POSTAL Y NO ENCONTRE NINGUN SOBRE A MI NOMBRE.

QUE ES LO QUE TENGO HACER, ESPERAR UN POCO MAS DE TIEMPO O PEDIR DE INMEDIATO OTRA TARJETA DE remplazo.

ESPERO SUS RESPUESTAS Y AMIGOS DE USTEDES TBM AMIGOS DE PAYONNER.

SOY DE PERÚ DE HUARAZ.

EDWIN RICARDO RAMIREZ QUITO

GRACIAS.

MI NUMERO DE REFEReNCIA ES :LTK1215303873708X

hola , la tarjeta puede tardar unos dias , lamentablemente  no hay manera de hacerle un seguimiento en el correo pero en mi caso tardo unos dias mas  despues   del dia indicado , espera 2 semanas antes de pedir una nueva

suerte