Us Payment Service

verdi0381verdi0381 Publicaciones: 22Member ✭✭
Estatus servicio
Gracias. Tengo una duda. Al recibir un pago en Paypal y transferir, aproximadamente un día después me llegaba un mensaje de Payoneer que me pedía fotografía de documento y las preguntas para acreditar mi pago. He transferido una cantidad el día lunes 5 de noviembre y aun no llega tal mensaje. El 25 de octubre me llegó este correo:

Start Direct Deposits to your New Prepaid debit MasterCard cardRecibidos

Payoneer Customer Support [email protected]
25 oct (hace 13 días)

Dear Andres Fernando,

You have been approved for Payoneer's US Payment Service.

Your Payoneer Prepaid MasterCard® is now both a Prepaid MasterCard® and a US Payment Service all in one!

BANK NAME:First Century Bank

ACCOUNT TYPE: CHECKING

ACCOUNT #: ***********7

ABA # (Bank Routing Number): ******4

DO NOT MISTAKE THIS FOR YOUR DEBIT CARD #. THIS IS THE INFORMATION FOR YOUR US PAYMENT SERVICE ONLY.

This service allows your card to integrate seamlessly into any existing direct deposit process so they can load funds directly to your card. The card is yours and can be used by multiple employers where you can receive your payroll, agent commissions, expenses or any other payout that is owed to you by an employer, partner or vendor. Just provide them with your US Payment Service details!
Once funds are transferred through this service, a notification will be emailed to you the next day.

Please review the Payoneer's US Payment Service FAQs, which includes an updated list of companies from which you may transfer direct deposit payments, as well as other important information on how to use the service.

To check out the US Payment Service Terms and Conditions, please click here.
For Cardholders:

Access your Payoneer Account to see your transaction history, check your card balance and edit your profile - My Account
NOTE: Do not use your prepaid card to register for free trial offers. Some companies begin charging a fee each month after the trial period. You will be responsible for these charges.

Tell your friends about Payoneer and earn $25. Read more

Questions?
Please contact us using our Payoneer Contact Form

Thank you,
Payoneer Customer Support

¿Esto quiere decir que mi servicio US Payment fue completamente aprobado y no requiero acreditarlo?

Otra pregunta: ¿cómo puedo recargar la tarjeta débito Payoneer desde Colombia?

Les agradezco mucho su atención.

Comentarios

• verdi0381verdi0381 Publicaciones: 22Member ✭✭
    editado noviembre 2012
    Gracias por las respuestas.
  • RonnyZRonnyZ Publicaciones: 1,672Member ✭✭
    Hola

Esto quiere decir que su servicio fue aprobado.
    No hay mayores requerimientos, puede utilizarlo sin problema.
    Ronny Z.
Accede o Regístrate para comentar.

¡Bienvenido/a!

¿Eres nuevo por aquí? Si quieres participar sólo tienes que pulsar el botón Registrarse. Si ya formas parte de la comunidad pulsa el botón Acceder