Necesito Ayuda

MaxiLukeMaxiLuke Member Publicaciones: 2

Buenas Tardes Gente

Me LLamo Maxi y soy de buenos aires

En el dia de hoy me llego la tarjeta de payoneer , ya la active en la pagina de payoneer , pero tengo ciertas dudas

No Entiendo El Email Que LLeva Como Titulo Lo Siguiente

**Receive payments from PayPal, Amazon, and more to your US account via Payoneer’s US Payment Service!‏**

Abajo Me Aparecen Algunos Datos Y Luego Esto

Note: Your US Payment Service has not yet been verified. All payments received using the service may not be funded to your card until you have completed the verification process.

To verify this service and begin receiving payments:

1. Click here to complete the US Payment Service Questionnaire
  2. Submit a copy of your government-issued photo ID Here

Using your US Payment Service account and routing number, you can receive US ACH transfers from several US corporations on our white list of approved senders. All payments received are automatically loaded to your Payoneer card, which can be used to purchase online, in stores, and at ATMs worldwide that accept MasterCard®.

Do not mix up your US Payment Service for your debit card #. These details are regarding your US Payment Service only.

* The US Payment Service involves a fee of 1% of the payment amount.

Alguien Me Puede Ayudar ?

Comentarios

• AbrahamRAbrahamR Member Publicaciones: 66 ✭✭

Es para aplicar al servicio Us Payment Service. Con ese servicio podrás transferir tus fondos de Paypal a la tarjeta Payoneer. Si eres vendedor u ofreces servicios en linea, contestalo. Saludos.

• RonnyZRonnyZ Member Publicaciones: 1,309 ✭✭
    MaxiLuke escribió en March 30 2013, 7:04 PM: »

Buenas Tardes Gente

Me LLamo Maxi y soy de buenos aires

En el dia de hoy me llego la tarjeta de payoneer , ya la active en la pagina de payoneer , pero tengo ciertas dudas

No Entiendo El Email Que LLeva Como Titulo Lo Siguiente

**Receive payments from PayPal, Amazon, and more to your US account via Payoneer’s US Payment Service!‏**

Abajo Me Aparecen Algunos Datos Y Luego Esto

Note: Your US Payment Service has not yet been verified. All payments received using the service may not be funded to your card until you have completed the verification process.

To verify this service and begin receiving payments:

1. Click here to complete the US Payment Service Questionnaire
    2. Submit a copy of your government-issued photo ID Here

Using your US Payment Service account and routing number, you can receive US ACH transfers from several US corporations on our white list of approved senders. All payments received are automatically loaded to your Payoneer card, which can be used to purchase online, in stores, and at ATMs worldwide that accept MasterCard®.

Do not mix up your US Payment Service for your debit card #. These details are regarding your US Payment Service only.

* The US Payment Service involves a fee of 1% of the payment amount.

Alguien Me Puede Ayudar ?

Espero haya entendido con lo que le respondieron, que puede aplicar para el US Payment Service. Necesita completa el cuestionario y además cargar su documento de Identidad. 

Ronny Z.
Inicia Sesión o Regístrate para dejar un comentario.