Ayuda

ByDamianByDamian Member Publicaciones: 1

Ayuda, tengo un problema, he olvidado el PIN de mi tarjeta Payoneer y quisiera cambiarlo, resetearlo por uno nuevo, Eh enviado 5 mensajes al soporte de payoneer y siempre me responden automaticamente esto:

This is an automated response. If this message does not resolve your issue, please reply with further details and we will be happy to assist you.

If you have forgotten your PIN, please contact us to verify the information you provided when you applied for the card, and our security department will consider resetting the PIN for you.

To reset the PIN, please contact us through our live chat service, or call us at:

• 1-800-251-2521 / extension 2 - Within the United States

• 1-646-658-3695 / extension 2 - Outside the United States

Our telephone lines are available from 9:00 AM to 6:00 PM EST, Sunday through Friday. Please note: The procedure for resetting the PIN requires that you reset it within 30 minutes of calling, so please make sure to have access to your online account at www.payoneer.com at the time of calling.

POR FAVOR NECESITO QUE ME AYUDEN NO SE HABLAR INGLES SI NO CON GUSTO LOS LLAMARIA, LES ESCRIBO DESDE PERU.

Comentarios

• RonnyZRonnyZ Member Publicaciones: 1,309 ✭✭

Hola

Hoy le envié un mensaje privado sobre este tema.

Por favor comuníquese con Atención al Cliente telefónicamente o a través de chat en vivo para que puedan asistirle a resetear su número de PIN.

Saludos

Ronny Z.
Inicia Sesión o Regístrate para dejar un comentario.