urgente, US Payment Service Department.

lucasdelbene
lucasdelbene Member Publicaciones: 25 ✭✭
Gente me llego este mensaje no entiendo, uso el traductor pero me confunde mas.

Dear Lucas,
Your ticket code is LTK1215304xxxxx. Please use this code in any further communication.
We see that you have a pending payment, however your US Payment Service has not yet been verified. We would like to assist you in verifying the service so that the pending payment can be completed and funded to your card.
In order to verify your US Payment Service, we need to confirm your affiliation to the website you have provided: http://www.negociarenred.net/.
This can be done via either of the following methods:
• Upload a text file to the domain with the text: “Payoneer US Payment Service Approval” and send us a link to the file.
• Provide us with a link to a page hosted on the website domain listing your personal information (e.g. “Contact Us” page)
However, if the site provided is not yours but you are in fact employed by http://www.negociarenred.net/, Please provide us with full screenshots of your Moneybookers account profile showing your name and your Moneybookers incoming payments page showing payments from http://www.negociarenred.net/.
Please note: You may continue to transfer payments to your US Payment Service; however they may only be loaded to your card once you have verified the service. Once you have completed the one-time verification process, future payments will be funded automatically.
Sincerely,

La pagina es mía, y tengo como medio de pago 2checkuot esta asociado a payoneer, mi pagina no cobra por skrill lo que si hice fue una transferencia de skrill a payoneer, el temas es que esta semana me llegan los pagos de 2co, mi cuenta esta bloqueda? Ayuda no entiendo que me piden.

Comentarios

• fergus
    fergus VIP Member, Community Mod Publicaciones: 2,205 ✭✭✭
    editado agosto 2013

es muy simple lo q te piden

This can be done via either of the following methods:
    • Upload a text file to the domain with the text: “Payoneer US Payment Service Approval” and send us a link to the file.
    • Provide us with a link to a page hosted on the website domain listing your personal information (e.g. “Contact Us” page)

simplemente edita tu pagina y agrega en algun lado tus datos personales (nombre, apellido, etc) y enviales el link para q ellos puedan verificar q la pagina es tuya

o bien generá una nueva pagina con el texto Payoneer US Payment Service Approval y envia el link, por ej podes crear   negociarenred.net/payoneer.html y alli pegar esa informacion junto con tus datos personales

pd. es llamativo q no logres entender el mail ya q tu pagina está en ingles y español. tambien es extraño tu numero telefonico q figura ahi siendo que no parece ser un numero local

suerte

Solicite su tarjeta Payoneer desde: Latinoamerica  -   Europa  -   Resto del Mundo

• lucasdelbene
    lucasdelbene Member Publicaciones: 25 ✭✭
    Es un numero para que me llamen de afuera (lo tengo derivado al celular) y no tengan que pagar le estoy haciendo un trabajo de una base de datos para un cliente que esta en miami lo de ingles en verdad uso mucho los traductores online , no quiero hacer nada mal que genere demoras en payoneer, pude ganar otro trabajo en un afiliado. Gracias por la respuesta.
  • yuda_cahya
    yuda_cahya Member Publicaciones: 5
    hello iam new comers can you help me , how to Upload a text file to the domain with the text: “Payoneer US Payment Service Approval” and send us a link to the file ? . i dont understand it
  • yuda_cahya
    hello iam new comers can you help me , how to Upload a text file to the domain with the text: “Payoneer US Payment Service Approval” and send us a link to the file ? . i dont understand it
  • yuda_cahya
  • yuda_cahya